Warm Heeg maakt overstappen gemakkelijk

We willen iedereen graag goed informeren over wat de overstap betekent. 

Ook helpen we wanneer dat nodig is.

Warm Heeg helpt met:

  • gratis technisch advies voor uw woning
  • gratis hulp bij subsidie-aanvragen, offertes en contracten
  • gezamenlijke inkoop isolatiemateriaal en inductiekookplaten
  • hulp bij klant worden, op aanvraag (telefonisch of per e-mail)

 

Met onze nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van het laatste nieuws!

Advies op maat

Advies op maat

Sjoerd en Rob komen graag langs om te kijken of er in uw woning aanpassingen nodig zijn voor het warmtenet. Ook kijken zij nog eens extra naar uw officiële energielabel. 

Een afspraak maken kan per telefoon (06 81594126) of via de website.

 

Als het warmtebedrijf in de eerste vijf jaar minder kosten maakt dan begroot, krijgen de klanten van het eerste uur geld terug

Waarom is klant worden belangrijk?

Waarom is klant worden belangrijk?

In Heeg staan ongeveer 1150 huizen. We kunnen het warmtenet alleen aanleggen als ten minste 75% van de huishoudens in Heeg meedoet. 

Als minder dan 75% van de huishoudens zich aanmeldt als klant, is het niet rendabel om het warmtenet aan te leggen. Tijdens De Grote Resultaten Avond op 12 juli jl. hebben veel van onze klanten (bijna 500!) ermee ingestemd dat de inwoners van Heeg nog tot 1 januari 2024 gebruik kunnen maken van de 1.000 Euro aansluitkorting. U kunt dus nog steeds klant worden en ook gebruik maken van de ISDE subsidie, indien u in het bezit bent van een hoofdwoning.

 

We gaan daarom voor 1 januari 2024 voor de 75%!

 

Als de aanleg van het warmtenet doorgaat, verwachten we dat nog meer bewoners aansluiten, wat gunstig is voor de Warm Heeg tarieven.

 

Alles gelezen? Toch nog vragen?

Alles gelezen? Toch nog vragen?

Bel of app ons en we helpen u graag verder.